Läsarpost med nya Magnoliorna!

Det är så roligt när ni skickar in läsarpost till oss! Det här fick jag i min inkorg idag, kolla bara så läckert!!!





"Hej Inger!
Tänkte visa dig ett litet kort jag gjort med de nya Magnolia-stämplarna jag köpte av dig,de är bedårande och så roliga att maska. Majas papper är också helt fantastiska. Rosorna har jag gjort själv med hjälp av retropunchen 4 st utstansade och "Chalkade" också glitter på såklart :) Motivet målat med Distresser på 300gr Akvarellpapper

Ha en skön dag
Hälsningar Suzanne Wahlberg
http://kortmaja.blogspot.com"


Visst är det läckert!!! Flickan målar ju som en gud!!! Tack snälla Suzanne för ditt fina kort :) Verkligen roligt att få se...

Nu ska jag iväg med Lilltösen och köpa nya skor, HUA!!! Det brukar sluta med att plånboken är tom, hihi...

Kram
BellaMio


Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Jättefint kort! Gillar de tjejiga färgerna till pirattemat! Supersöta rosor!

2010-05-04 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0