Bidrag nr: 8 och 9 - Marsutmaningen

Två bidrag till har kommit in precis nu till utmaningen. Så rooooligt!!! Trots att det var en ganska klurig utmaning så verkar det som att ni som skickat in gillade den.

Bidrag nr: 8



"Hejsan! 
Här kommer ett litet bidrag till den kluriga men roliga påsktävlingen... 
Fick med ägg, kycklingar å fjädrar =) å kortet går i gult å sedan valde jag till orange.
 
Ha en härlig vecka,
mvh Karin."


Så fint och läckert bidrag! Kul med färgkombon orange och gult oxå! Tack Karin!


Bidrag nr: 9



"Hej,
 
En rolig utmaning som jag självklart ville vara med på. Lite trickigt med både kycklingarna och fjädrarna, med det var roligt att få "tänka till" lite.
Har satt ägget, texten Glad Påsk och utklipta blommor på 3-D kuddar. Tycker att lila och gult passar bra tillsammans och är påskfärger för mig.
 
Hej från mig,
Eivor/Ejja"


Tycker oxå att lila och gult är en läcker färgkombination och du har lyckats jättebra med ditt kort! TACK!!

Det är fortfarande tid kvar för er som vill bita i utmaningen, så kom igen tjejer!!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka läckra kort! Jag är också ett fan av gult och lila till påskkort!

2010-03-23 @ 13:19:18
URL: http://linnspyssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanonläckra påskkort båda två! Vad KUL att ni nappat på vår lite kluriga utmaning, TACK för bidragen!

2010-03-23 @ 17:49:41
Postat av: Eva

Var alltså min kommentar ovan, vet inte varför jag plötsligt blev anonym =)

2010-03-23 @ 17:57:54
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Cath.

Så läckra kort ni har gjort! Kul med lite klurigheter!

2010-03-25 @ 22:21:10
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0