Bidrag nr: 27, 28 och 29, Februariutmaningen

Ja då har de sista bidragen kommit in!

Bidrag nr: 27





"Hejsan!
Här kommer mitt bidrag till er månadstävling.
Jag har nyss börjat scrappa har bara gjort 3 kort hittills, men oj va skoj det är!!!
Måste säga att er sida är mycket inspirerande!
Tack och hej!
/Lisa"


Bidrag nr: 28



Hej,

I sista stund så kommer nu mitt bidrag! Första gången jag gjort en layout på mindre än en timme =) 
Det är en layout i 8x8 till mitt album om den uppsättning av Grease som jag var med i år 2000. Tyvärr har jag bara en mobilkamera att fotografera med just nu, därav den dåliga kvalitén på fotot.

/Pernilla


Bidrag nr: 29



Hejsan!
Ääääntligen... har jag fått tummarna loss och tagit mej an den härliga februariskissen! Det blev en LO med OS-anknytning, en sån söt historia om Johan, 5 år.

Han satt och tittade i en tidning och resten av familjen såg på OS i tv. Plötsligt utbrister han: - Kolla! Det är samma på TV som i tidningen... Audi!

Alltså... OS-ringarna och Audis märke är ju lite lika varandra, och eftersom Johans morbror har just en Audi, så var ju kopplingen solklar! Ungar är underbara!!!
 
Och Johan... ja, han är mitt bonusbarnbarn *ler*

Tack för en trevlig skiss!

Vänliga hälsningar
Cornelia 
www.raggsocka.se

PS. ursäkta bildkvaliten.. det är inte lätt inomhus så här dags... DS.


Tack tjejer!!! Härliga bidrag allihop!! Nu återstår det bara för oss DT-tjejer att rösta, inget lätt jobb kan jag säga!

Men redan senare idag kommer utmaningen för mars upp i bloggen, det är Evas tur denna månaden och jag vet att hon har något riktigt roligt på gång.

Kram
BellaMio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0