Bidrag nr: 2 Marsutmaningen

Äntligen har solen börjat titta fram, känns verkligen som om våren är på väg nu:) Härligt!! Jag får sån himla pysslarlust, blir glad i sinnet liksom. Vilken tur att massa härliga papper och annat roligt bara väller in i butiken, hihi...

Ett bidrag till har kommit in:

Bidrag nr: 2





"Hej, 
Jag valde gult och lila. Dom två kycklingarna sitter vid gardinerna i fönstrena, och när vi öppnar dörrarna så är ägget längst ner i vänster hörn. Det finns två fjädrar i den ena blomvasen och en i den andra. Tack för en jätterolig och för mig utmanande tävling. Detta var första gången jag gjorde denna vikning och duokromatiskt har jag heller aldrig prövat. Detta var superkul!!
Kram Bettina."

Tack för ett härligt och påskigt bidrag Bettina!

Och alla ni andra, hoppa in till era pysselbord nu och sätt i gång och knåpa för vi vill verkligen ha in många fler bidrag! Så kom igen!!

Kram
BellaMio


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, vilket underbart och kreativt påskkort du gjort! Älskar fönstren och blomvaserna:) Jättekul att du gillade utmaningen, tack för ditt bidrag!

2010-03-16 @ 21:56:33
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Kindberg

Så fint "påskhus".Gillar crispybandet som gardiner och de söta kycklingarna på fönsterblecket!

2010-03-17 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0