Bidrag nr: 1, utmaningen för Mars

Hej hopp på er allihopa!!

Ja nu har det i alla fall här där jag bor börjat visa sig små små vårtecken... Inte så att några blommor har börjat titta upp, men vi har haft ett par alldeles underbara dagar med strålande sol från en klarblå himmel, och härliga 5-7 plusgrader!! Visst blir man på gott humör :)

Vi har fått in ett härligt påskigt bidrag till månadsutmaningen.

Bidrag nr: 1





"Hej!
Här kommer mitt bidrag till tävlingen, har tyvärr ingen blogg, men hoppas det går bra ändå.
Valde att använda lila som andra färg, äggen finns på taggen som är lite gömd bakom Tilda.
Hälsningar Annette Sjöberg"


Tack Annette för ditt härliga bidrag!! Så klart går det alldeles utmärkt att skicka in bidrag även om man inte har en egen blogg.

Själv hade jag tänkt att jag skulle försöka pyssla lite i helgen, för jag har ett stooort paket som kommer från Inger idag :) Bland annat de nya Magnoliastämplarna, yes!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Eva

Wow, så underbart och påskigt =D! Jättefint du fått till det med fjädrarna också! Tack för att du deltar!

2010-03-14 @ 11:12:36
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0