Bara kort här också....

Jag håller med Mio, mestadels kort blir det här också... men en LO har jag faktiskt gjort också, kunde ju inte låta bli Momas läckra skiss... men den får ni se en annan dag.



Nu kommer först ett kort i min favvostorlek, ja ni vet, 10x15 cm. Med den där läckra diecutramen som är så kul att distressa, stämpla och embossa på....
Jag har använt Broken China och stämpeln är från Pink Paislee. Blå dekorationsbär, turkos calla, orange organzaband och så helt ljuvliga pärlor!


Här är ett enkelt kort gjort av en bit av det här läckra papperet från Best Creation. Crispyband, grönt satinband, turkos gardenia, dekorationsbär, gröna blad och så förstås halvpärlor.


Det här blev ett riktigt lekfullt kort och när jag började så tänkte jag att det skulle bli ett barnkort. Men jag ändrade mig på vägen. Visst kan man ge det som en kärleksförklaring? Till en som har lite humor kanske... ;D  Tyckte att "Fly me to the moon" passade så bra in...
Jag har använt det härliga flygmaskinspapperet från Best Creation och så grönt crispyband igen och turkost organzaband över. Vita halvpärlor och alfabetsstickers från AdornIt.

Det var allt från mig för idag! Vi sitter nu och våndas över vilket vi ska välja ut av alla begåvade fantastiska och kreativa bidrag som vi har fått in till februaritävlingen - men håll ut, vinnaren kommer presenteras inom en snar framtid!

Kramar till er alla!

Cath.

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Mycket snygga och fräscha kort!!! Önskar jag kunde skapa i dessa glada färger... Du är duktig du :)



Kraaaaam

2010-03-04 @ 13:09:55
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linn

Flygplanskortet var riktigt sött!

2010-03-04 @ 13:16:02
URL: http://linnspyssel.blogg.se/
Postat av: Lena

Söta kort i härligt läckra färger. Flygplanskortet är så tufft! Kram Lena

2010-03-04 @ 15:08:04
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Underbara färger! Ramen blev ju kanon och Flygplanskortet var jättegulligt!

2010-03-05 @ 18:22:11
Postat av: Eva

Härliga och vårfräscha!!!

2010-03-14 @ 11:20:17
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0