Fler bidrag till decemberutmaningen

Hela fyra stycken bidrag till har kommit under kvällen igår. Såååå rooooligt att ni vill vara med tjejer.

Bidrag nr 9:



"Hej,

Här i sista stund kommer mitt bidrag till decembertävlingen.

Jag har försökt få in ett nyårstema i alla dekorationer: klockor av olika slag, fyrverkerier, bling och silver! Om ni vill se fler bilder, även på insida och baksida så finns det på min blogg här: http://hellstromweb.se/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=78

Hoppas ni alla får ett gott nytt år!

kram
Pernilla / Carameel"



Bidrag nr 10:



"Gott Nytt År och tack för en rolig utmaning!

Med limpenna så har jag målat några swirls och sprinklat med blått glitter, stora blingstenar och stämpelmotiv som jag har gjort bubblor i med guldigt Stickles.

Tack för en rolig utmaning och med förhoppning om ännu fler under 2010!

Kram fia"



Bidrag nr 11:



"Hej!

Så här i sista minuten bestämde jag mig för att knåpa ihop ett bidrag till er roliga tävling! Nu fick jag äntligen användning för mitt superglittriga papper som jag haft länge i min gömma. Minns tyvärr inte var det kommer ifrån, men glittrar gör det i alla fall! :)

Jag har embossat texten i glittrigt silver och sen lagt till lite extra glamour genom bling, både swirls/fyrverkeri och på blommorna. Tycker det känns lite flärdfullt med allt silver, grått och bling!

Gott Nytt År!

Mvh, Helén"



Bidrag nr 12:



"Hej!

Höll nästan på att glömma att maila över mitt bidrag till er roliga tävling.

Det syns nog lite dåligt men jag har använt vit blingcardstock till stjärnorna,samt stickles på dem för att få till ännu mer glitter. Detta tillsammans med de vita pärlorna och guldpunchinellan får stå för glitter och glamour på mitt nyårskort.

Har lagt ut fotot i min blogg också
www.katarinaspyssel.blogg.se

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er!

/KatarinaR"



Så där ja, det vara alla de fina bidragen!! Visst har vi fått in många läckra bidrag till den här utmaningen? Själv är jag inte alls så duktig på det här med bling och glamour så jag suger girigt i mig allt fint ni skapat!

Återkommer med vinnaren om någon dag!

Kram BellaMio


Kommentarer
Postat av: Eva

JÄTTEKUL att få ytterligare kanonfina bidrag så här i sista stund! Tack för att ni deltar!!

2010-01-01 @ 10:58:27
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Cath.

Helt fantastiska bidrag har ni kommit med!

Så roligt att insupa all inspiration ni ger!

2010-01-02 @ 11:59:16
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0