Bidrag nr: 8 Januariutmaningen

Nu har det minsann kommit in ytterligare ett bidrag till utmaningen. Det brukar ju vara denna tiden i månaden som de flesta bidragen kommer.

Bidrag nr 8:





"Hej

Tänkte bidraga lite till utmaningen i januari. Min dotter och hennes vänner älskar när jag gör olika askar och lådor till dom. Denna är till min dotter.

Hade en hjärtformad ask som jag klädde med ljusrosa papper med blommer på, locket blev mörkare rosa, vita blommor med stora bling bling i mitten, ett pärlband runt kanten och några rosa fjärilspärlor på sidan av locket.

MVH 
Sussie"

Superfint bidrag!! förstår att din dotter blir glad för en sån vacker ask!

Sista Januari är sista dagen för bidrag till den här utmaningen så nu vill jag se massa fina bidrag i inkorgen!

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Jättesöt och fräsch ask. Man får aldrig för många

askar när man är tjej!: Klämmor, gummiband, smycken och alla andra pinaler...

2010-01-28 @ 16:52:05
Postat av: Cath.

Håller med Linda, man kan inte få nog av små askar! Och speciellt inte när de är så här fina! Riktigt flicksöt!

2010-01-28 @ 21:34:23
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Underbar ask! Jättesnyggt med pärlkanten :)

2010-01-30 @ 00:35:47
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0