Massa rååååsa!

Hej på er i vintervädret!

Hoppas ni hinner pyssla massor! Jag har tyvärr haft ganska så fullt upp med jobb på sistone så pysslandet har blivit lidande... men det hoppas jag ta igen nästa vecka när det är scraplov... förlåt sportlov naturligtvis!
Men lite har det blivit i alla fall för i senaste paketet från Inger kom det ju helt ljuvliga papper i råååsa! Det blev tre kort och här får ni se dem:

Ett ganska så enkelt kort i stl 10x15, min favoritstorlek för tillfället!


Ännu ett kort med min favorit-Magnolia, gillar att hon inte ser så barnslig ut! Jag kämpar på med mina Tombows...
Den stora blomman i mitten har jag gjort själv.


Slutligen ett kort där papperet får tala och det är så bedårande vackert så det är inte klokt! Den här textstämpeln från Inkido gillar jag så mycket, den har så fint budskap!

Jag har använt:
Papper från Ladybug
Rosor med tyll
Dekorationsbär
Magnolia-stämpel
Inkido-stämpel
Die-cut ram
Kakservett
Pärlor
Rosa glimmerband
Satinband

Rosa spets
och ett organzaband som jag just nu inte hittar i web-butiken men den kanske finns i den fysiska!

Snart ses vi igen, nästa vecka kommer fler alster från mig!

Och det är så roligt att det kommer in så många fina bidrag till tävlingen, än finns det några dagar kvar att skicka in på!

Kramar!
Cath.

Kommentarer
Postat av: Yoli Design

Underbara kort... Så läckert du fått till det med allt råååsa å glittrigt!! :D mums...



Kraaaaaaaam

2010-02-26 @ 15:26:49
URL: http://yolidesign.wordpress.com
Postat av: Linda Kindberg

Jättefina kort du gjort! Det sista blev jag verkligen förtjust i. Så snyggt rospappret blev till den mörkare färgen. Håller med om att versen är fin!

2010-02-26 @ 23:55:27
Postat av: Eva

Åååhh så ljuvligt och råååsa! Jättefint och så snyggt du framhävt det läckra rospappret!

Kram!

2010-02-28 @ 16:25:47
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Gurkiss Scrappande

Super läckra och underbart ROOOOOSA kort :)



Kram Gurkiss

2010-02-28 @ 18:26:11
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0