Ett enkelt kort...

.. till Alla Hjärtans Dag har jag pysslat ihop. Rent och snyggt med bara vit och röd cardstock samt stämplar från Pink Paislee. Jag embossade den lilla söta ängeln i vitt embossingpulver  och det lilla frimärket i Fired Brick som jag embossade med Clear-embossingpulver.  Några pärlor i hörnet och så ett härligt rött grid ribbon, jag gillar verkligen de där banden för de blir som korkskruvar, så läckert! Tyvärr verkar just röd vara slut i butiken men det finns andra fina färger kvar! Fler än jag som sitter och knåpar med Alla hjärtans-kort förmodligen!



Voilá! Så kan det se ut när jag lägger spetsen och edge scrapern åt sidan. Pärlor kunde jag ju inte låta bli, nån måtta får det vara!

Ni missar väl inte allt snyggt som bara rasar in i web-butiken?!!

Och ni glömmer väl inte tävlingen...? Jag håller som bäst på och klurar ihop en LO, jag vill ju också testa den härliga skissen.

Massor med kramar!

Cath.

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Som vanligt är kortet härligt, som allt som du visar:)



Gillar den söta poststämpeln i hörnet... En sån får jag nog lov att köpa mig, hihi...

2010-02-09 @ 17:48:19
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Läckert. Gillar enkelheten! Håller med om att banden är användbara.

2010-02-10 @ 22:37:52
Postat av: Eva

Men nu måste det vara länge sen jag gjorde en djupdykning i bloggen! Ursnyggt kort i sin enkelhet! Hur gjorde du för att låta bli att riva och chalka?- har blivit nästan som en reflex hos mig men man borde avstå oftare :) !

KRAM!

2010-02-15 @ 09:48:39
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0