Dubbel-LO med nya pappret från Best Creation

Fick ett härligt DT-kit från Inger. De nya papperna från Best Creation
gör sig inte helt rättvisa på datorn, de är helt underbara i verkligheten.
Tänk att få lite glittriga pojkpapper utan att de känns tjejiga!
Tyvärr syns inte det glittriga på mina bilder men jag lovar -
vartenda fordon glittrar!
Hittade några härliga foton som jag tyckte passade till.





Köra maskiner med morfar - Vilken lycka!

Material som jag använt:
Blå, orange och brun cardstock
Fram och baksida av Best Creation Trucks & Trains Transportation
Turkost Crispyband, Swirl Aqua och Orange Organzaband
Pearls från Kaiser
Några brads som jag inte längre hittar i shopen..
En träbit
Bokstäverna är Dragonfly från QuicKutz även några QuicKutz myror
Tagen är distressad med Vintage Photo och Brushed Corduroy

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Superhärliga LO's du gjort! Och visst är papprena läckra :)

2010-02-12 @ 11:58:00
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Eva

Åh, vilka snygga LO:s- matchar varandra och fotona perfekt! Håller med om att pappret är ännu snyggare och glittrigre i verkligheten :) !



Kramar!

2010-02-15 @ 09:34:26
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0