Bidrag nr: 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 och 25!!!

Ojojoj!!! Såååå många fina bidrag som kommit in medan jag har varit bortrest!!! Ni har verkligen varit flitiga tjejer. TACK för att ni skickar in till oss :)

Bidrag nr: 17



"Hej!
Här kommer ett bidrag från mig till februaris skissutmaning. 
Tack för en inspirerande tävling!
 
MVH
Jenny Björk/JennyB"



Bidrag nr: 18



"Hej!
 
Här kommer min tolkning. Blev en riktig sommarlayout. Älskade skissen och följde den ganska slaviskt!:) Tack för inspirationen!
 
Ha en fortsatt fin helg! //Sofia"



Bidrag nr: 19



"Hej
Här kommer mitt bidrag till månadens utmaning.
Tack för en härlig skiss.

Kram
Jennie 
http://pyssel.johannessen.se/#home"


Bidrag nr: 20





"Jag älskar verkligen den här skissen.
Den var så rolig att jobba efter.
Jag tyckte så mycket om den att jag i princip gjorde den rakt av utan ändringar.

Min LO är bilder från Carl-Einar Häckners variete på liseberg.
Jag älskar CE, han är bara så fin och speciell så man smälter.
Jag skrattar lika mycket varje gång.

Hoppas jag får vara med i tävlingen.

Mvh Veronica aka Dittlillaknas

http://dittlillaknas.blogspot.com"



Bidrag nr: 21



"Åå jag hittade eran roliga skisstävling och vill också vara med!
Här kommer bidraget.

Mvh Elin även kallad melove
http://chocolatelovestreet.blogspot.com/"



Bidrag nr: 22



"Hejsan

Såg att er februaritävling gällde en av Momas underbara skisser så jag kunde inte låta bli ;-) Inget fotoväder men man ser nog ändå!!

Mvh
Sonja"


Bidrag nr: 23





"Hej!
Här kommer min tolkning av den härliga skissen. Jag skickar med 3 detaljbilder.
Mvh Martha Johansson"



Bidrag nr: 24



"Hej
Såg i sista stund utmaningen, och då strumpstickorna får vila lite kunde jag inte låta bli att göra en LO.

Otto är egentligen en av mina avelshanar och brukar inte vara med ute på hoppbanan. Ibland får han dock lufta sig lite och slog till med en felfri runda i omhoppningen, fotad av Peter Carlsson på en tävling i botaniska trädgården, Lund 2009.

Mvh Christel"

Vilka bidrag va!!! Jag blir lika förundrad varenda gång jag ser alla fina alster som är så olika och individuella trots att ni allihop har utgått från samma skiss. Fantastiskt!!

Imorgon mailar jag alla DT-tjejer så vi kan rösta, så återkommer jag om några dar med resultatet. Men redan imorgon kommer utmaningen för Mars upp här på bloggen, så håll utkik!

Kram
BellaMio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0