Bidrag nr: 16, Februariutmaningen

Nu när det börjar gå mot slutet av månaden så ramlar bidragen in. Superkul tycker jag :)

Bidrag nr: 16





"Hej!
Här kommer mitt bidrag, tyvärr dåliga foton på LO'n men hoppas det går bra att se
ändå. Det var en jättefin skiss att utgå från, den kommer jag använda fler gånger!

Titeln rymdes inte på det mönstrade pappret men jag tycker det blev bra att sätta titeln
längst ner i högra hörnet, det är nytt för mig.

Mvh // Camilla alias Chantel i scrapsammanhang"


Tackar för ditt härliga bidrag!!

Och ni som ännu inte har skickat in, ni har ett par dar till på er.

Imorgon åker jag på pysselhelg med 5 andra galna tjejer! Så ni som skickar in bidrag under helgen, bli inte oroliga för att jag inte hör av mig. Bidragen kommer upp i bloggen på söndag :)

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Cath.

Supersnygg LO! Gillar verkligen färgerna! Tack för att du ville vara med! Så roligt att se allas tolkningar!

Kramar!

2010-02-25 @ 22:32:51
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Tack för ditt bidrag. Tyckte det blev jättebra med titeln nere i hörnet. Gillar också hur du "streckat"

bladen och fågeln.

2010-02-26 @ 23:51:28
Postat av: Eva

Mycket snyggt! Gillar verkligen färgkombinationen!

2010-02-28 @ 16:27:27
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0