Bidrag nr: 10, 11, 12, 13 och 14!!

WOW!!! Idag har det bara trillat in bidrag till Februariutmaningen!!! Jisses, tjejer så flitiga ni har varit :)

Bidrag nr: 10





"Hejsan!
 
Här kommer ett bidrag till februariutmaningen...
mitt allra första någonsin.
Allt jag har arbetat med är förstås inköpt i min
favoritaffär...Pysseltagen.
Hoppas med detta alster att jag vågar vara med
fler gånger!
Tack för mig/ Annika Gustavsson"


Bidrag nr: 11



"Hejsan! 

Här kommer mitt bidrag till februariutmaningen. 
Jag har provat att använda mistspray för första gången. Nu blir det att skaffa fler färger bara!:-) 

Hälsningar 
Tindela
(Jenni"

Bidrag nr: 12





"Hejsan!
Jag skulle verkligen vilja vara med och tävla i er februariutmaning. Jag har inte scrapbookat så länge men älskar min nya hobby. Här kommer mitt bidrag till tävlingen. Det är ganska enkelt med stilrent!
 
Ha det bra! 
// Linn Sandäng
 
http://www.linnspyssel.blogg.se"


Bidrag nr: 13



"Hej!
Här kommer mitt bidrag till februaris skissutmaning.
 
Jag var Peking ca en vecka i januari 2009 tillsammans med min svägerska och då besökte vi även Kinesiska Muren. En helt fantastiskt vacker plats som jag gärna vill besöka igen.
 
Mvh, 
~ Helena ~"

Bidrag nr: 14





"Hej!
 
Här kommer ett litet bidrag till
februariutmaningen.
Min första LO någonsin. Jag jobbar inom vården,
därav valet av bild och text!
/ Britt Gustavsson"


TACK tjejer för helt fantastiska bidrag!!!! Tänk att det är första gången för flera av er, det kan man absolut inte ana. Så glad att ni skickade in era härliga bidrag :)

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Åh, vad roligt att ni skickat in till tävlingen.

Verkligen fina LOs. Kram till er alla. Känn er nöjda! Alla har de sin historia att berätta. Dessa underbara relationer som ger livet så mycket glädje.

Visst är det härligt att få dokumentera på detta vis!

2010-02-26 @ 23:41:40
Postat av: Eva

Ojojoj, heelt underbara LO:s allihop. Så roligt att se hur olika alster det kan bli utifrån samma skiss!

Kram!

2010-02-28 @ 16:36:01
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0