Bidrag 10 och 11

Jaha, nu har det blivit februari. Vart tar tiden vägen egentligen?

Det har kommit 2 sista bidrag till Alla hjärtans dag-utmaningen. Det har varit sååå roligt att se alla era fina alster :)

Bidrag nr: 10





"Hejsan!

Snubblade in i Pysselagens mysiga shop i fredags kväll när jag sökte efter Magnoliasnya motiv och fann i samma veva en mycket trevlig blogg och därmed denna roliga utmaning!

Inspirationen rann till och skickar härmed mitt bidrag i form av tårtbit med nedstucken tag i.Det är ju så roligt att skapa till Alla Hjärtans Dag, en dag som vi brukar fira hemma hos oss med lite extra gott till fikat och någon liten present ihop med kort och i år har jag ju  dessutom en tårta att ge bort också, tack för ”skaparinjektionen”!

Vänligen,
Lotta/ FruH"

Tack för ditt superfina och annorlunda bidrag!!


Bidrag nr:11



"Hejsan!

Här kommer mitt lilla bidrag till januariutmaningen. Det blev en söt liten tändsticksask.

Kram Maria S
www.miasun.blogg.se"

Ytterligare ett superfint alster. TACK tjejer!!

Nu är det dax för mig att sätta samman ett röstningsformulär och låta alla DT's rösta. Återkommer med vinnaren om några dagar! Men Cath kommer nog med utmaningen för Februari redan ikväll, så kika gärna in lite senare igen :)

Kram BellaMio


Kommentarer
Postat av: Eva

Superläcker tårtbit och kanonsnygg tändsticksask! :)

2010-02-01 @ 10:02:58
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Karin/essmo

Vilken underbar tårtbit!! Ser jättemumsig ut! =)

Asken är jättefin oxå!

2010-02-01 @ 16:01:46
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0