Kort efter inspiration från Evas teknik-tips!

Jag har också testat tipset från Eva. Jätterolig och enkel teknik med distresserna!
Tack för inspirationen Eva! Så här blev mitt kort:



Jag ville ha ljusa pastelliga vårfärger. Visst är det vår men det är ganska
kyligt och t.o.m lite snö i luften så då får man trösta sig så här.

Material som jag använt är:
Mörkbrun cardstock
På det vita pappret använde jag Distresserna Spun Sugar och Shabby
Shutters.
Stämplar:en ny favorit Fiskars Butterfly Magic :)
Duvan som jag embossat fanns tidigare i shopen, märke?
Blomman, swirlen och Happy Day är egna stämplar.
Bakom duvan Inkidos I denna ljuva sommartid (syns knappt)
Dekorationer:
Tyll som jag trätt på en Pins. Brads och Pearls.
Band Grönt prickigt organza, Prima blomma, miniros o en annan blomma
från ngn låda?, blad QuicKutz.

På blommorna och bladen har jag några droppar 3D-lack- ser ut som dagg-
droppar! Syns lite dåligt på bilden men är läckert i verkligheten!

På tal om verkligheten- glöm inte att njuta av de underbara vitsippsbackarna!

Kram Linda


Kommentarer
Postat av: anitha svenningsson

har du ingen mall till fågelholk/anitha tacksam för svar

2012-01-11 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0