Bidrag nr: 12 och nr: 13 - Aprilutmaingen

Nu när det börjar närma sig slutet av månaden så ramlar det alltid in lite bidrag till månadsutmaningen, såååå kul tycker jag!!

Bidrag nr: 12



Det är Carinas läckra tavla som har liftats:



"Hej!
 Jag har liftat DT Carinas tavla som jag tycker är jättefin!
Har gjort en Lo och mistat i hörnet Jag gjorde en ram med stämplade nallar.
Hälsningar mammasol/solveig"


Bidrag nr: 13



Ett av Caths härliga kort har fått vara modell:



"Hallåj!
 
Jag har liftat ett urläckert kort som Cath har gjort, bifogar en kopia på det så ni ser vilket!
Jag fastnade för att hon använt BIAn å gjort hålen med som hon sen trädde band igenom. Snodde även idén med roslöv utstansade med Martha Stewart punchen! Faktum är väl att jag i princip har stulit hela upplägget - största skillnaden är väl att jag embossade mitt motiv istället för att ha ett målat! :-)
Tack för inspirationen Cath! :-)
 
Ps. jag kommer inte blogga den i min egen blogg förrän den 2:a maj då min mamma fyller år så hon inte råkar se det innan! ;-)
 
Kram
Maiden
www.maidens.blogg.se"

Tack tjejer för era fantastiska bidrag!!!

Kram BellaMio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0