Bidrag 12 - September



Hej, givetvis måste jag skicka in mitt bidrag till denna super utmaning då jag bra älskar mina distressprodukter. Jag har dock bara dynorna än så länge men bara de räcker en bra bit tycker jag. Mitt bidrag är en framsida på ett album till min man på farsdag från våran dotter. Jag har inkat bakgrunden med Aged mahogny och även stämplat Kärlekstexten flera gånger med samma dyna. Sedan stämplade jag Kärlekstexten med Aged mahogny på blommorna för att sedan inka dem med Aged photo. Har sedan edgat bakgrunden, kärleksrutan, journalingrutan och textrutorna (FOR DAD) med Aged photo.
 
Mvh Lillian, liaskrypin.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å en sån fantastisk present till pappa! Du har rätt, distressdynor räcker en bra bit på väg... Men jag kan lova dig att du kommer bli frälst i det andra också... ;D

2009-10-01 @ 14:04:47
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Åh så fint! Fotot passar så bra till dina finstämda färger. Så fin bakgrunden blev med textstämpeln.

2009-10-01 @ 15:13:26
Postat av: Eva

Så fint! Håller verkligen med om att distressdynorna är oumbärliga, om jag bara fick ta med 1 sak till en öde ö skulle det bli dom,tror jag :)

2009-10-01 @ 20:22:11
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0