Choklad ska det vara till jul!

Ja, men det är väl klart... och kan man förpacka den lite personligt är det ju ännu bättre! Här har jag gömt Marabou Premium Mint i en passande julig förklädnad... I alla fall skulle jag bli saligt lycklig över en sån här liten present till jul... (blink blink, nu vet ni...)

Och inte nog med detta, jag vill ju se fler tips på hur man kan göra julchokladen lite roligare... så nu utmanar jag mina kära, duktiga och kreativa DT-systrar till att altra choklad! Visa mig er snyggaste choklad! Jag ger er några veckor, vänner...;D



Jag har gjort ett omslag för hela kakan med sitt eget omslag som ligger oöppnad inuti (jag looovar...) utav Orange peel White som bas och sedan har jag använt mig av Inkidos vackra beige julpapper Brun gran tillsammans med bruna 24:12 som verkar vara slut i butiken. Inkat kanterna har jag gjort med min Ink Blending Tool och så Vintage Photo-dynan, den mest använda i min pysselhörna. Min allra käraste Doily Lace från Martha Stewart har också fått komma till heders.  Två bitar Vit spets satte jag i bredvid varandra, fast åt olika håll och i mitten av det löper ett grönrutigt vackert smalt band som också förmodligen är slut...  Vit poinsettia fick samsas med vackra löv och den lilla söta tagen är inarbetad med Vintage Photo samt sedan sprayad med Perfect Pearl och vatten. Sedan stämplade jag med Vintage Photo-dynan och embossade med Clear vilket är min absoluta favoritmetod just nu.... Stämplarna jag använde är Stilla natt och Swirl

KRAM på er!
/Cath.

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Cath, cath, cath!!! Du är makalös!!! Så himla läckert och den som får detta vackra (om du nu ger bort den, fniss)paket kommer ju så klart bli alldeles superglad!



Utmaningen tagen :)

2009-10-26 @ 08:02:42
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Eva

Ojojoj såå läckert!!! Perfekt liten gåbortspresent í juletid! Även jag antar givetvis utmaningen:D !

2009-10-26 @ 10:08:40
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: MissMian

Så underbar!!!! Får se om jag hinner med utmaningen!

2009-10-26 @ 13:08:20
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Jaaaaaaaaa...den är URSNYGG. Jag tror jag också vill göra en sådan ask...nu gav du mig ideer.

2009-10-26 @ 15:33:20
URL: http://www.articsisters.blogspot.com
Postat av: Carola

Åhh vad SNYGGT!!

Kram

2009-10-26 @ 20:03:57
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Vilken bra presentidé! Jättefin!

2009-10-29 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0