Bidrag 3 - Oktober



Hej, Här kommer mitt bidrag till oktober-tävlingen! Älskar verkligen att kombinera mina två största intressen; scrapbooking och musik!! Försöker ofta hitta titlar i låttexter. Den här titeln: "tomorrow belongs to me", är från en låt (fade away) skriven av Freddie Walding och inspelad som en duett med Håkan Hellström. Fotot jag har scrappat är ett dagisfoto på mig när jag är fem år och har hela framtiden framför mig. Pappret är från Prima och jag har målat vissa delar av det i akvarell.
 
Tack för en rolig utmaning!
 
Hälsningar Kristina

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Ojojoj!!! Så vackert :) Du har verkligen kombinerat ihop det här bra!

2009-10-25 @ 08:26:20
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Klockrent låtval! Så snyggt med det svartvita fotot och snyggt målat!

2009-10-25 @ 16:29:02
Postat av: Eva

Såå snyggt! Jättefin LO!

2009-10-26 @ 17:15:00
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0