LO lönngömma



Det blir inte mycket scrappat för mig just nu men här kommer i alla fall
några små saker jag gjort. Jag blir ju så inspirerad av alla underbara
alster som kommer in på bloggen! Ni är helt fantastiska!

Lite Tim Holtz inspirerad...

Jag gjorde en mask från Basic 3 kortet till min Slice och sprayade på
med egen mist; vatten+ Distress Brushed Corduroy+ Perfect Pearl Copper.

Sprayade också över en bit papper som jag stansat med MS Scallop Dot.

Tagen är distressad och en stämpel från Inkido hjälper mig att markera
datum!

Blomrankan har jag klippt ut från ett papper och dekorerat med blad
från QuicKutz, blommor från Prima, hjärtbrads och Pearls från Kaiser.

I höger kant en bit Crispyband Antique Gold, på övre tagen TH Swivel Clasps,
en liten nyckel och en miniros.

Bakgrundspappret är ett gammalt Basic Grey papper - runt kanten ganska mycket
Chalk Dark Brown.

Kram Linda


Kommentarer
Postat av: Cath.

Underbar! Gillar verkligen höstfärgerna och att den är så välarbetad... Kul att se något från dig igen!

Kramar!

2009-11-01 @ 14:55:28
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Åh, sååå underbar LO, vilka fantastiska höstfärger! Den urklippta blomrankan med dekorationer är jättevacker!(och hela resten av LO:n oxå förståS :) ). Kul att du ändå lyckas få till lite scraptid, kan inte vara helt lätt;)...

Kram!

Eva

2009-11-01 @ 15:00:15
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0