Höstkort



Här har jag använt grön cardstock, lite spillbitar av mönstrat papper och
min Fiskars stans. Dekorationer några prima blommor med Stickles
Orange peel på o några brads jag hittade i gömmorna.

Grattis stämpel från Inkido, urklippt med mönstersax, infärgad med distress
och så lite Stickles på, ett band och en rub-on uppe i högra hörnet.

Tusse-Lu från Bildmålarna har jag maskat på några koffertar från Magnolia.
Jättebra beskrivning på maskning finns i nya tidningen från Magnolia!

Ex. Stämpla Tusse först på det papper du ska använda sedan på en post-it lapp.
Tusse på post-it lappen klipps ut noggrannt och fästs på det första pappret.
Sedan kan man stämpla kofferterna ovanpå- ta bort post-it lappen och färglägga!

Jag tycker om de här figurerna som ser ut som om de sitter på något, det ger
massor av idéer till maskning!

Prova själv!
Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0