Bidrag 2 - November

Tjingeling!
Har knåpat ihop ett väldigt rååsssa jul kit till novembers matchande utmaning..
Lyckades till och med matcha innehållet i min påse..
Använt mig av inkidos rosa god jul papper sååå otroligt läckert enligt mig,
lite förvånad över hur mycket jag fick gjort med av de.
Sen kan jag inte göra något utan att "chalka" så här blev de creamy brown.
Förrutom detta så har jag andvänt mig av vit spets, rosa cardstock,
rosa bling och metall mitt och blommor från mina blomstergömmor.

Hoppas ni gillar mitt råååsa "julkit" trots den inte så traditonella färgen..
Mvh
Veronica

Kommentarer
Postat av: Cath.

Rosa är snyggt! Även till jul! Och det är klart att vi gillar ditt fina kit! Tack för att du ville vara med i vår utmaning!

2009-11-17 @ 22:33:19
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: BellaMio

Superfint kit du gjort!! Verkligen... Egentligen tycker jag väl inte att rosa är en julfärg, men när man ser ditt fina kit måste man ju faktiskt ändra sig :)

2009-11-18 @ 00:38:26
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Linda Kindberg

Jättegulligt kit! Tycker det är roligt med "nya" julfärger.Själv har jag svårt att släppa taget om det röd/gröna!

2009-11-23 @ 23:26:46
Postat av: Eva

Håller med- Härligt med rosa även till jul! Jättefina grejor du gjort! Tack för ditt bidrag.

2009-11-24 @ 14:18:14
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0