maj - bidrag 21




Mönsterpapperna jag har användt är köpta handgjorda och stämplen är Tilda med hjärtan från Magnolia. De minsta blommorna är från Karen-Marie medan den mellanstora ensamma blomman har jag fått stansat till mig av min snälla vän Lene. Och jag gillar glitter och tycker aldrig det kan bli för mycket glitter så givetvis blev det lite här och där... ;) Texten grattis stämplade jag med bara en wathermark-dyna på gammelrosa canson-kartong så det skulle framträda lite lagom bara...  ville Tilda skulle synas så mycket som möjligt för tycker den stämplen är så fin.  
Kramar
Åsa-Kristin/Busan

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Ja, stämpeln är verkligen söt och du har gjort ett

underbart kort. Gillade de små hjärtstenarna som en

fortsättning på de stämplade hjärtana som Tilda blåser ut.Den stora blomman med pärlorna vid var också jättefin.

2009-05-29 @ 22:02:44
Postat av: Cath.

Å så fint och alldeles rosa!!! Tycker som Linda att du har gjort det så fint med hjärtana som Tilda blåser ut!

2009-06-05 @ 19:35:41
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0