LO Love



I DT-kitet från Inger fick jag dessa underbara papper! Tänkte genast att jag
ville göra en LO med dom.

Bakgrundspappret är Sei Mimosa Key Lime som jag stämplat runt om med
Distressink Shabby Shutters.
Ovanpå detta mönsterklippte jag Sei Mimosa Chartreuse Foil.
Chalkat med Fluid Chalk Olive Pastel.

En hel påse slösade jag av de underbara Mullberry blommorna
Flowers-off White-a.

Banden som jag använt under fotot och till tagen är:
Green Apple Grid
White Grid Ribbon
Organzaband vit och ljusgrön
Pink Glimmer Ribbon
Brodyr/Spetsband


"Love" har jag skurit ut med Slicen och stämplat på med samma stämpel som
jag använde runt kanten.
Under ordet en bit beige rutnät.
Bladen och trollsländan är dies från QuicKutz.


Några vita minirosor och lite grön Bouillontråd.

Hoppas ni njuter och inspireras av naturens färgprakt. Nu blommar
Rhododendronbuskarna för fullt. Underbara!
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Cath.

Gillar färgerna och papperen du valt, så fint till fotot. Och bouillontråden gav en jättehäftig effekt! Trodde först att du sytt...

Kram!

2009-05-28 @ 15:10:40
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Verkligen jättefin LO,Linda! Så harmoniskt och enkelt intryck men ändå med massa fina och spännande detaljer-supersnygg!

Kram!

2009-06-08 @ 21:23:51
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0