LO vitsippor



Inte årets vitsippor men jag tittar efter och längtar efter dom!

Blå cardstock som bas.
Sedan har jag rivit en bit av Prima Flirty Little Secret Memoirs.
Chalkat med Fluid Chalk Blue Lagoon.
Två mindre bitar av My Mind´s Eye Brothers Seeing Stars och
en bit av Adornit Lovely Daises. Chalkat med Olive Pastel.
Som matta bakom fotona vit cardstock.
Dekorationer: Blad YD Flower Collection Leaves Green.
Band vitt: Pink Glimmer Ribbon. Div. knappar och blommor
från en punch.
Rubriken i QuicKutz Rollerskate.

Leta vårtecken och fotografera! Stanna upp och njut!
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å så fin! Ja nu vill jag se vitsippor i backarna här också....

2009-03-16 @ 16:10:44
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: FinaElina

Har sett denna LO i verkligheten, visst är den fin på bild, men inte jämnfört med i verkligheten. Då synd färgerna och fotona bättre. Smart ide med vit knapp med blad runt. Fina foton dessutom. Har dock inte kikat vad det står på tagen eftersom den är i en plastficka, men allt bra nyfiken blev jag.

Underbar Lo och fint att man ser så mkt av den blå bakgrunden som påminner om sommarens blå himmel!

2009-03-24 @ 01:05:50
URL: http://finaelina.blogg.se/
Postat av: Linda Kindberg

Tack för berömmet! På tagen står det att jag älskar vitsippor, hur de som ett underbart täcke överskyler

höstens vissna löv!

2009-03-24 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0