LO Hönsgård



Jag har tänkt ett tag på att jag skulle vilja scrappa i något gult och orange.
Så idag blev det en LO i glada vårfärger.

Som bas tog jag ena sidan av Fancy Pants About A Boy ( ett papper som
jag bara måste köpa fler av- båda sidorna är helt underbara).
Skar upp en remsa upptill och fäste med en liten blombrads - likadant nertill.

Som matta har jag citrongul cardstock + Making Memories Bird Brocade Acetate
Flower Patch.
Och en bit grön cardstock.

Dekorationer: Turkosblå punchinella, stora brads, öljetter och band i ljusgrön
organza.
Dies QuicKutz Rev. Flower och QuicKutz Funky Chicken utstansade i spillbitar.
Chalkat med Fluid Chalk Tangerine och Olive Pastel.

Kanske kan min LO inspirera dig! Du missar väl inte månadens tävling ! 

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken härlig LO, riktigt härliga färger.

Madde

2009-03-13 @ 08:37:24
URL: http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Postat av: Cath.

Å, riktigt vårig - underbar LO!

2009-03-13 @ 16:33:30
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: FinaElina

Gillar vekligen denna LO. Bland annat att killen ser så bestämd ut med armarna i kors mot hönan, verkligen precis som att "jag har minsann inte tagit några ägg"

Gillar hönorna och blommorna du dekorerat med.

Vet inte om det är medvetet av dig med jag tycker verkligen om att mönstret du klippt i punschinellan ser ut lite som "topparna" i mönstet i det gula pappret.

Snyggt!!

2009-03-24 @ 01:17:15
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0