Grattiskort med vårkänsla



Papperna från Making Memories är helt underbara och kan användas på
så många olika sätt.

Till detta kort har jag mörkbrun cardstock som stomme.
Making Memories (=Mm) Large Floral Flower Patch (baksidan).
Mm Glitter Bunny Flocked Flower Patch som jag stansat ett hål i där jag
stämplat "Grattis".
Fäst med brads Flower Patch value pack. Chalkat med Fluid Chalk Chestnut
Roan.
Som dekorationer har jag klippt ut fjärilar och stansat ut blommor från Mm
Butterfly Flower Patch.
Band: Pink Glimmer Ribbon- helt underbara!
Lite Stickles Orange Peel på blommorna.
Stämpeln Påskhare med tulpan från KH Design har jag färglagt med
akvarellpennor och även lagt på Archival Opalite Crystal Blush på blomman,
öronen och nosen.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: FinaElina

Så fint du har färglagt haren Linda, superfin! Gillar att det är fyrkanter fast lite hit och dit.. svårt o förklara vad jag menar men kul när de inte bildar ramar åt varandra. Modigt och snyggt att stämpla direkt på det rutiga pappret i bakgruden.

Smart med fjärliarna som bidrar med lite djup i bilden. Snyggt kort!

2009-03-24 @ 00:59:20
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0