Boxar

Hittade en kul box när jag var ute och surfade runt. Den var så lätt och kul att göra så det blev tre stycken. Perfekt till att stoppa små presenter i eller påskgodis.

Här har jag använt mig av lila cardstock, canvas "forget me not", kanten nertill är från de nya Just the Edge. Bokstäverna har jag skrivit ut med slicen och sen målat tunt med Opalite blandat med lite vatten.



Papper från MM Flower Patch, stickers som jag först klistrat upp på vitt papper och sen klippt ut, då kan man bara limma fjärilen på mitten och böja upp vingarna. Grönt och gult organzaband att knyta med.



Här är Canvas Vanilla, band nertill är från MM Flower Patch. Blomman har jag skurit ut med slicen,av papper från MM Flower Patch. Jag skar ut samma blomma i olika stl, satte ihop med grönt och vitt organzaband, bradsen i mitten är round jewel 15mm. Knutit med Scrappers floss.

De är verkligen lätta och göra, beskrivning hittar du här:
http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/boxinabag/

Lycka till / Inger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0