Bidrag 11


Hej! Här kommer ett bidrag ifrån mig. Bakgrundskortet är gult ( dot-papper) men väldigt svårt att få till det med kameran så att färgen syns bra. Eftersom jag redan gjort sååå många påskkort med färgerna lila-grönt-gult så gjorde jag ett grattiskort i dom färgerna istället. "Grattis" har jag stansat ut i mossgummi. Näckrosblomman har jag gjort själv. Grodan kommer från Bildmålarna och eftersom man stämplar på vitt papper så torrchalkade jag  runt om i dom aktuella färgerna så att inget vitt skulle komma med
//Yvonne Norén

Kommentarer
Postat av: Cath.

Vilket härligt Grattis-kort! Det blir man verkligen glad av! Gillar din fina blomma!

2009-03-21 @ 23:02:58
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Jättefin blomma. Grodan gillar jag, vad fint du målat den i olika nyanser.

2009-03-23 @ 14:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0