En blomkruka!!!

Hittade denna härliga blomkruka en gång när jag surfade runt och har gjort nmin egen variant... Ni ska få beskrivning på min variant efter skolavslutningen, när jag har lite mer tid...;D

Här har jag använt Canvas - Chiffon till själva krukan, sedan Lime Glimmer Ribbon som binder ihop den med en rosett. Blommorna är Prima - Quick Pick Hyd - Twilight samt Mini Rosor - Golden Yellow och så några Pearls - Yellow som blom-mitt. Jag har använt min aegna rosblad för dessa fina GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 40mm var helt slut hemma hos mig men de blir superbra till!!!


Kram!

/Cath.

Kommentarer
Postat av: moma

Gud så läckert!!!

2009-06-08 @ 22:15:15
URL: http://monma.blogspot.com
Postat av: sannaf

Supersött

2009-06-08 @ 22:51:09
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Vilken kul idé. Vem blir inte glad för en sådan blomma!

2009-06-16 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0