Äntligen - en LO!

Hej på er i sommarvärmen!

Äntligen hinner jag göra ett inlägg här och idag visar jag min senaste LO på min dotter som går balansgång!
Jag har använt
Canvas - Chiffon som jag har formklippt efter ett annat papper. Mönstrade papper: Pretty Please Flower Drops Paper
 och Pretty Please Brown Floral Paper och ni ser kanske att jag använt min nya fiiina punch från Martha Stewart. Är sååå lycklig över den!
Jag har klippt ut några av blommorna i papperet och satt som dekoration tillsammans med Prima - Hydrangea Petals - Yellow/Pink och 2-tone old gold cherry blossom och Pearl Maker - Creme. Sedan har jag använt
Spets - Creme - 35mm samt Band Champagne Swirl 23mm.
 Alla papper har jag rivit med min Edge Scraper
och som vanligt har jag chalkat ganska ordentligt med Fluid Chalk Cat's Eye - Chestnut Roan och Fluid Chalk Cat's Eye - Creamy Brown.
Titeln har jag stansat ut i QK Mademoiselle i samma CS som basen. Den har jag också lackat med 3d-lack!

Vill passa på att önska er härliga sommardagar med sol och värme och lite välbehövligt regn då och då kanske. Både för växternas del och för oss som är scrapsugna. Det känns ju lite bättre att sätta sig och pyssla när det är åtmnistone lite mulet, eller hur?
Kram, Cath. 

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Jag har varit i husvagnen en vecka och håller nästan på att smälta bort i värmen. Vilken fin LO, behagliga färger och fina kombinationer. Jag blir också pysselsugen! Ha det så bra!

2009-07-02 @ 22:01:59
Postat av: Eva

Cath-vilken supersnygg LO!! Ser att vi har skaffat samma MS kantstans -visst är den fin;)!

Kram/Eva

2009-07-08 @ 22:39:55
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-07-08 @ 23:04:01
URL: http://www.sheerblondes.se
Postat av: amanda

hallo, har du hittat på idag?

2009-07-08 @ 23:43:21
URL: http://amandasfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0