Sommartjej - som inspiration till utmaningen i juli

Jaa, jag blev ju så sugen på att göra ett inspirationsalster till juli-utmaningen, när Inger skickade så många härliga papper till mig! Och jag brukar inte tokälska Basic Greys papper men dessa var helt underbara... 

Här ett alldeles nytaget foto av min yngsta tjej... taget när hon inte visste om, just nu gör hon annars till sig så himmelens mycket när hon vet att hon blir fotad... Det är säkert fler som känner till det problemet, va?

4 mönstrade papper har jag använt, samt öljetter uppe i högra hörnet, sedan sitter faktiskt den lilla fjärilen på en knapp, tittar man noga ser man att det skymtar något rosa där...

Den stora rosa bling-blomman kommer från ett f.d. hårspänne, tänk på att det kan finnas fina dekosar närmare än man tror...och jag hittade ganska mycket scrapvänligt häromdagen när vi storrensade de yngstas rum... =D.




Jag har använt:
PAPPER:
Basic Grey - Picnic Table - Lemonade
Basic Grey - Sun Dress - Lemonade
Basic Grey - Pretty Petals - Lemonade
Basic Grey - Cherry Cobbler - Lemonade
Canvas - Sweatheart
Canvas - Petunia (Till fotomatta och titel)
BLOMMOR:
Paper Flowers - Heart Shape Petals - White
Paper Flowers - Small Star Flowers - White
Paper Flowers -Small Open Blossoms - White
Övrigt:
Filtfjäril
Designer Rhinestones Bouquet (blush)
Eyelets Variety Pack - Watercolor Muted
Rhinestones - Hot Pink
samt
Fluid Chalk Cat's Eye - Olive Pastel
och förstås min kära
Slice Starter Kit
med Slice Design Card Basic 3 Shapes

(och knappen, den kom från mina gömmor... men det finns gott om fina knappar i webshopen vet ni...!)

Sådär, det var allt från mig idag... men jag har lite som väntar på publicering så kika gärna in snart igen!

Ha det gott!

Kram, Cath.






Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Läcker somrig LO! Håller med om att papperna är underbara.

2009-07-10 @ 22:01:28
Postat av: Annika

Romantiskt fin!

2009-07-10 @ 22:07:46
URL: http://detaljerna.blogspot.com
Postat av: Lena

Såååå somrigt fint. Gillar verkligen din LO. Pappren är underbart vackra.

2009-07-11 @ 16:53:12
URL: http://lenika7.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0