På en sten vid en sjö

Nu har jag fått gjort två LO, äntligen!
Jag har varit så pysselsugen men det är så mycket annat som har fått komma före.

Den här LO:n är på pojken min som njuter av att få leka med vatten. Dock var det
kallt i vattnet- Valborgsmässoafton! så sen blev han förkyld, men det gick ju över.



Här är materialet som jag använt:
Papperna är My Mind's Eye Breaking Free "Best Buds Nothing But Dots Paper"
och "Summertime Boy Righteous Dots Paper"
. (Snacka om långa namn!)
Rubons från Kaiser.
Band Blue Pom Pom som jag fäste med häftklamrar.
Trollsländerna är QuicKutz dies -gjorde dom svarta för att det var på kvällen men
fäste på några små röda rhinestones.
Övriga dekorationer; en bit Red Grid Ribbon och en röd knapp.
Rubriken skrev jag ut på datorn- kom att tänka på Gyllene Tider låten med Per Gessle.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Neetha

Vilken go' bild på Albin, mkt passande text!

2009-07-17 @ 20:13:22
Postat av: Cath.

Den här LOn är helt underbar! Gillar färgerna du använt och alla stämplar som jag själv är så urdålig att använda just på LOer...

Och så gillar jag ju rubriken så klart;D.

KRAM!

2009-07-17 @ 22:03:47
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0