Min svärmor...

Nu har jag äntligen knåpat ihop ett alster med de sista mönsterpapprena från mitt fina kit!! Denna gången fick det bli en LO, jag har ju redan visat er några kort så nu var det ju hög tid för en LO, hihi...

Det är min kära svärmor som har fått stå "modell" på fotot, och det är ett foto som jag verkligen gillar. Och dessutom så älskar hon blått, så det passade så bra!



Pappret kommer verkligen inte till sin rätt här, det är så ljuvligt och skimrar i silver. Som bakgrund har jag använt mig att ett Dotted Swiss för att få lite mer djup i själva LO'n



Blommorna är ju bara så maffiga!!! De är så mjuka i mitten och verkligen fiiina. Rosetten har jag knutit och sedan bara fäst med en glue dot. Banden där emot är fasthäftade med vanlig häftapparat. En underskattad metod för att sätta fast saker med tycker jag!



Fjärilarna passade så bra ihop med pappret så de var bara tvugna att vara med.

Denna gången har jag använt följande material:
Bazills Dotted Swiss Salt
Bridgeport - Sunday brunch Pearl
Love birds - Love birds Glitter - den bruna baksidan

Aqua Glimmer Ribbon

Spets - Vit - 19mm

Organzaband - Fjärilar

Prästkragar
Pärlor Vit - Inkido

Fjäril Vit - i filt-velour

Jag har ju fortfarande några dagar kvar på mitt gästspel, så jag återkommer nog med ett alster till!

Hej och so long!


Kommentarer
Postat av: Cath.

Underbar! Jättefina färger! Och fotot är verkligen i fokus.

2009-07-08 @ 08:19:06
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Suveränt snygg och sommarfräsch =) !!

2009-07-08 @ 22:31:56
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Kindberg

Härlig LO! Jag gillar turkosblått och brunt ihop.

Snyggt med de rivna kanterna och det vita som bakgrund och i detaljerna.

2009-07-09 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0