Månadsutmaning juli!!!

Jahaja... nu är det dags för nästa utmaning till er! Hoppas ni nappar!!! Det blir en liten motvikt till förra månadens utmaning för nu ska vi nämligen frossa i mönstrade papper! 

Här vill jag att ni använder minst 4 olika (fram- och baksida gäller inte, det måste vara 4 olika papper, klurigt va?! ) mönstrade papper  samt öljetter och knappar (Ni har väl kikat in i butiken och sett alla fina knappar och öljetter som kommit in nu senaste tiden? Hmmm... för att inte tala om snygga mönstrade papper....) . Vad gäller öljetter och knappar så är det valfritt antal, men minsta godkända är 1 st. av varje!  I övrigt får man använda vad man vill på sitt alster som kan vara LO, kort eller alter. Men man får bara göra ett bidrag per person!

Ditt bidrag vill vi ha inskickat till [email protected] senast den 31/7 kl. 23.59!

Och HÄR ser ni det fina priset som Inger har plockat ihop! Vem kan motstå det???


Nu sitter vi här och väntar på att era härliga bidrag ska trilla in i mejl-boxen!!! Har ni några frågor så ställ dem gärna i kommentarsrutan nedan så svarar någon av oss så fort vi kan!

EDIT. Självklart får ni visa upp era alster i era bloggar, det är bara trevligt! Och det gööör ju inget om ni länkar hit i samband med det...;D.

Kram och lycka till från Inger och DesignTeamet genom

Cath.

Kommentarer
Postat av: Cina99

Näe, det kan man inte motstå... ;-)

2009-07-08 @ 12:03:13
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Vad kul med en tävling igen:-) Ska genast sätta igång och klura på vad jag ska göra. Mvh Lissan

2009-07-08 @ 22:17:38
Postat av: Jannike

Går det bra med brads istället för öljetter? Har nämnligen inga öljetter. Mvh Jannike

2009-07-10 @ 20:13:30
Postat av: Cath.

Nääej, nu skulle det ju vara just öljetter... Är lite kinkig där ;D. Men finns det ingen du skulle kunna "tigga till dig" en eller annan öljett av...?

Mig till exempel... mejla din adress till Pysseltagen så ber jag Inger vb:a ditt mejl så hinner jag skicka några öljetter till dig =D.

Kram och så ser jag fram emot ditt bidrag så småningom.

2009-07-11 @ 10:40:12
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: eyovine

Måste det vara på precisen 4 mönstrade papper.... inte fler???

2009-07-12 @ 18:39:34
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Cath.

Hej Maja!

Klart det får vara fler... hmmm... var otydlig där tror jag... Minst 4 mönstrade papper ska det vara och jag blir förstås imponerad om du lyckas få med fler...;D

Ser fram emot ditt bidrag med spänning nu...

Kram!

2009-07-12 @ 20:22:07
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Jannike

Tack ,men jag köper nog några öljetter själv, det kan vara bra att ha :)Men tack ändå!

2009-07-13 @ 23:35:48
Postat av: Carina

Hej!

Vilken utmaning ni skapat,men skam den som ger sig.Mitt bidrag är klart och roligt var det!

Får man visa sitt bidrag i bloggen och hänvisa till er tävling?

Ha,det gott!

2009-07-17 @ 10:53:44
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Cath.

Hej Jannike! Jajamänsan, öljetter är alltid bra att ha, så lycka till med användandet!



Hej Carina! Du får självklart visa upp bidraget i din blogg!



Kram, Catharina.

2009-07-17 @ 22:13:52
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: emelie/djsmurf

vilken rolig utmaning, nu har jag gjort ett bidrag som jag både har mejlat in och laddat upp på bloggen

2009-07-26 @ 22:49:36
URL: http://projektchange.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0