Bidrag 23 - juli



Hej!
Här kommer mitt bidrag till juliutmaningen. Alla blombladen har olika mönstrade papper i gult från diverse tillverkare.
I mitten på solrosen har jag både öljetter och bruna knappar, mellanrummet är fyllt med svarta micropärlor.
Solrosens blomblad är klippta förhand och mitten är utstansat från Spellbinderdie.
Som kortstomme har jag använt grön CS A6 med öppningen ner. 
2 olika sorters band och nyckelpiga på tvättklämma som dekoration.  
Tack för en jättekul utmaning.  
MVH  Christel

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, vad roligt att du gillade utmaningen! Jag tycker jättemycket om ditt härliga somriga kort, och tycker det är så häftig teknik du använt dig av för att få till solrosen! Jättesnyggt!

2009-08-02 @ 08:52:40
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Kim

Gillar blommor av alla de slag, och ditt kort ger en mersmak i att använda olika "restpapper" på ett snyggt och finurligt sätt !!! Härligt !!!

2009-08-02 @ 11:28:35
Postat av: Linda Kindberg

Åh så härlig solros. En blomma som står sig alldeles själv så också på ditt kort. Kul mitt du gjort.

2009-08-03 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0