7 gypsies - 2 kort!

Jag fick så ljuvliga papper i mitt DT-paket,  Savannah Flocked Paper - Stripe och Savannah Flocked Paper - Floral som jag tänkte visa upp nu vad jag har gjort med!

Först ut är ett Z-foldedcard som jag har använt båda papperen till på en cremevit cardstock-bas.

Övrigt jag använt är
bred naturfärgad spets
Blommor: Prima - Quick Pick Hyd - Wild Rose
Pearls - Pearl både i blommorna och på spetsen.
Stämpel från Inkido.
Chalk Creamy Brown
Utstansade blad.

Sedan blev det nog allt mitt första Valentin-kort!


Jag använde min Fiskars shapecutter och min hjärtmall och skar ut ett hjärta mitt i kortet -hmmm, det gäller att vara säker på handen då... Sedan satte jag en bit av Floral-papperet bakom hjärtat, tog Stickles Copper runt kanten på hjärtat samt satte dit några blommor (se ovan) Mer stickles i de små blommornas mitt, i den stora blomman fäste jag en Mixed Round Rhinestones - Red ! Så enkelt kan det vara och bli ganska så bra!

Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: Wildärtan

Oj så snyggt Cath! Det där papperet.. undrar omd et är samma som jag har?? Fast det är nedpackat med julsakerna:-s Men det funkar ju jättebra till valentin! Ska ta fram mitt papper kilar iväg

2009-01-10 @ 23:57:16
URL: http://wilderth.blogspot.com
Postat av: Cath.

Tack söta rara... Japp, det är fina papper som nog funkar riktigt bra året om!

2009-01-11 @ 20:30:10
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0