Inspirationsalster

Jaha, nu har det varit stiljte på skaparfronten, från mig i alla fall... Har gjort så mycket julkort att jag blivit less på att blogga om dem...

Men nu är det dax!! Jag har knåpat ihop ett inspirationskort till månadens utmaning. Så svårt det var!!! Jag och bling och glamour går inte alls ihop. Som jag svurit och rivit upp, gjort om och slängt i papperskorgen, hahaha...

Men nu har jag i alla fall ett alster som jag känner att jag kan visa er, är kanske inte mitt allra bästa men det är fint ändå :)



TADAA!! Ett lagom blingit kort a la BellaMio!!

Jag har vikt den stooora blomman av 8 st cirklar. Det var pilligt men roligt. Sen har jag chalkat kanterna på alla cirklarna med en silverdyna.

Cardstocken är bling så klart och så glitterlim och band. Några pluttar med en Pearlmaker och så en tag förstås (fast bokstäverna är från byrålådan).

Hoppas jag har fått igång er skaparceller och att ni blir sugna på att hänga med på månadsutmaningen :)

Kram
BellaMio

Jag har använt följande material till det här kortet (en del av julmaterialet är slut i shoppen):
Cardstock i brunt bling
Cardstock i ljust grå bling
Julpapper julbak från Maja Design
Band
Crispyband
Pearlmaker
Silverdyna
Tag
Glitterlim

3d-lack ovan på glitterlimmet i mitten av blomman

Kommentarer
Postat av: Eva

Helt underbar blomma, Mio, du och glamour går ju visst ihop :D !! Måste omedelbart testa detta, är också less på julkort men detta var en ny variant!

KRAM!!

2009-12-13 @ 11:58:02
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Cath.

Makalöst fint kort, säger som Eva, du kan ju visst det här...

Kramar!

2009-12-14 @ 17:43:20
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Petra/peu

Har du någon tutorial på blommorna, har försökt här hemma men får inte till det riktigt.

Superfint kort förstås som du gjort. Härliga papper.

Ha det gott.

Petra

2009-12-17 @ 07:34:13
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Blev ju ett superfint kort! Fina papper!

2009-12-17 @ 21:42:31
Postat av: Eva

Helt sjukt vad fin blomman är, jag undrar samma som petra/peu om du har någon tutorial på blommorna.

ha det bäst

Eva

2010-01-15 @ 13:25:12
URL: http://evaspysselscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0