Bidrag 2, 3, 4, 5 och 6 till Decemberutmaningen!

Lite fler finfina bidrag har kommit in till vår blingbling tävling! Så roligt att se allt fint ni skickar in :)

Bidrag nr:2






"Hej
Först och främst vill jag önskar er på Pysseltagen en god fortsättning.
Här kommer mitt bidrag till december tävlingen.
I botten har jag ett Dotted Swiss riktigt mörk blå. Över detta har jag använt mig av Maja Design papper även det riktigt mörkt blått. Tyvärr får jag inte riktigt fram den mörkblåa fäger på kortet.
Pappret har en annorlund yta mot andra papper och är mycket glattare. Ett snyggt snöflingemönster på vänster sida. Eller varför inte lite rimmfrossa på träden så här en nyårs natt.
Texten har jag stansat ut med min cuttlebug. Sen har jag använt blått glitter lim för att få fram det blåa gnistande i bokstäverna.
På höger sida har jag två snöflingor med pärlfloss mellan samt en glittrig rosett man använder när man ska öppna kortet.

Jag har även gjort en insida på kortet med ett snölandskap och Tilda som väntar på nyåret.
Tilda har jag färglagt med promarkes och mcp tekniken.
Sist men inte minst vill jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Louise Uddenbjörk"


Bidrag nr 3:






"Hejsan!

Provat mig på att göra ett sånt där ljuskort som är så populära nu.
Passade ju bra med till er tävling med bling och glamour samt till det nya året, ljus hör ju som till denna årstid!
Som ni ser har jag använt mig av vitt blingcardstock, små blå blingstenar, glitterlim och glossy accents.
Svårt att få till bra foton nu när det är så mörkt ute, men jag hoppas ni ser hur mycket det blingar!!!!

Tack för en inspirerande tävling. Skickar två foton, ett på kortet stängt med tändsticksasken och ett på det öppet där man ser
bokmärket som är inuti.

MVH Camilla (http://milla80sblogg.blogspot.com/)"


Bidrag nr 4:




"Hej å hå i vinterkylan!
Här kommer mitt bidrag till ett nyårskort.

(Lite svårt att se att det glittrar på den svarta cardstocken bakom tjejen och texten som är embossad med White & Silver Sparkle

Hälsningar
Monica Jansson"


Bidrag nr 5:






"Hejsan!

Här kommer mitt bidrag i glitter å glamour! :-)
Jag bloggar även å länkar till er! Gott slut å gott nytt!
Mvh
Kerstin (Maiden)
www.maidens.blogg.se"


Bidrag nr: 6






Hej!

Ville bara säga Gott nytt år. Jag blev insprerad av tävlingen, men tolkade det på mitt eget sätt.

Kram Susanne


TACK tjejer för era läckra bidrag!

Har du inte skickat in ett bidrag så har du fortfarande tid på dig. Bidragen måste vara inne senast 23.59 imorgon, nyårsafton! Så smit iväg till pysselbordet nu, hihi...

Kram
BellaMio


Kommentarer
Postat av: Cath.

WOW! Så många härliga bidrag som kommit in, helt underbart att se så mycket bling och glamour på en och samma gång. Jag kommer ju i nyårsstämning direkt ju! Kram på er alla!

2009-12-30 @ 21:53:04
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

HURRA vad kul att det kommit så många och otroligt fina bidrag!! Detta kommer inte bli lätt när vi ska rösta...:)

TACK för all inspiration ni ger oss och GOTT NYTT ÅR!

2009-12-30 @ 22:32:27
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0