LO en gång till



Äntligen något från mig!
Tog mig en scrapförmiddag och fick ihop den här
LO:n på två glada barn i vattenrutschkanan.

Papperna är My Mind´s Eye Breaking Free " Only Smiles"(Boy) Seeing Stars Paper
och Hot Dots Paper.
Texten Fun Non Stop är från ett gammalt Teresa Collins papper Extreme Boy
Big Words där jag klippt ur text många gånger.
Aprikos cardstock som jag stansat i min nya Martha Stewart Punch Scallop Dot.
Den är verkligen toppen att använda.

Tagen har jag distressat och stämplat med Antique linen och Brushed corduroy.
Använde en stor swirl stämpel och en uggla som jag inte vet var jag fått ifrån.

Med ett nyinköpt Basics3 till min Slice stansade jag ut rubrik och swirlar i brun
cardstock. Det är verkligen prisvärda produkter till slicen.
Swirlarna är i största storleken och bokstäverna i näst minsta.
På det utstansade duttade jag vit acrylfärg och lite perfect pearl.

Allt är chalkat med Dark Brown.

Övriga dekorationer är öljetter, genomskinliga cirklar från Making Memories
där jag satte utpunchade "splats" bakom.
Banden är Blue Pom Pom som jag fäst med bruna häftklamrar och Brown Grid Ribbon.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Cath.

Vilken fin LO Linda! Älskar de där papperen från MME, och din tag är supersnygg!!! Härligt foto du scrappat och jag gillar att du satt pompombandet i en cirkel, så smart! Tack för den idén som jag nog inte kommit på själv annars, så enkelt men genialt ;D.

Kul att se nåt från dig igen! Kram!

2009-08-25 @ 21:57:43
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: BellaMio

Så fiiint!! Gillar allt på den här LO'n!! Den är välarbetad och fint komponerad!



Du borde ta dig en pysselförmiddag oftare :)



Kram Kram

2009-08-26 @ 08:57:10
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Eva

Såå snygg!! jättefina färgkombinationer och detaljer, gillar oxå pompombandet lite X:tra!!

Kram

2009-08-27 @ 22:50:07
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0