Bidrag 13 - Augusti


Ja vad kan man säga. Flaggspel blev det då allt, ett helt alfabete för att vara korrekt =) Är tänkt att det ska hänga på väggen i barnens rum då det är klart. Fick inte världens bästa bild och jag har lite svårt för att fota hela då jag inte har nånstans att hänga upp det för att kunna fota. Men det är en del av det iallafall och jag hoppas på att det räcker!? Bloggar om det direkt och där finns ett par närbilder på några av själva flaggorna. Allt är dessutom gjort med gamla MME papper och bokstäverna och bakgrunden är utskuret med Slicens Noteworthy kort.  
MvH Jessica "coffeeaddicted"

Kommentarer
Postat av: Cath.

Åh, vad härligt, en helt fantastisk idé ju! Nåt jag borde lifta! Och fint är det ju dessutom! Sk akika in i din blogg senare och titta närmare! Tack för att du ville vara med!

2009-08-25 @ 22:04:26
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Vilken rolig idé. Jättfint flaggspel i milda färger och tydliga bokstäver.

2009-08-26 @ 10:22:39
Postat av: Eva

Men oj vilket jobb att få med hela alfabetet- suverän idé och jättesnyggt!!

2009-08-27 @ 22:20:28
URL: http://evasscrapblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0