Prima gott till påsk!

Ja, nu tänkte jag ju vara lite fyndig! Att återvinna är ju inte så dumt och när blommorna tog slut i en av mina Primna-flaskor så tänkte jag att en sån rymmer lagom med godis till påsk... och blir med andra ord en söt liten present! 



Jag har använt mig av Flower Patch - Large Floral samt  Flower Patch - Butterfly och det fina Pastel Yellow Glimmer Ribbon. Jag chalkade med  Fluid Chalk Cat's Eye - Yellow Citrus och Fluid Chalk Cat's Eye - Olive Pastel.
Det gick snabbt och lätt att göra och jag hoppas att en sån gåva blir uppskattad!

Kram på er!
/Cath.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så söt!! Den som får den blir superglad!! :0)

Kramen Kicki

2009-04-06 @ 09:11:14
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Vilken bra idé. Jättefin present.

2009-04-08 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0