En påse till påsk....

Ett alternativ till påskägg kan ju den här söta påsen vara!
Jag använde  Dotted swiss - Plum pudding som bas för påsen.
Som dekor så har jag tagit ett halvt stämpelmotiv, så kan man också gör anär man inte får plats ;D. Jag har färglagt på Akvarell papper - 15x21cm med Faber-Castell - Akvarellpennor sedan skar jag ut motivet med min Shapecutter plus - Fiskars som är helt oumbärlig för mig och här använde jag förstås Shapecutter - Cirklar - Fiskars.

Spets - Vit - 19mm har jag klistrat runt motivet och dekorerat med blommor från Prima - Got Flowers - Easter och några pärlor i mitten, ja ni vet väl vid det här laget... ;D


Lilac Glimmer Ribbon har jag knutit ihop härligheten med, ett underbart band i lite kraftigare kvalitet och mycket roligt att jobba med!



Jag vill passa på att önska er en trevlig påsk som jag hoppas innefattar god mat, en massa godis, trevliga människor att umgås med och framför allt någon liten tid till att pyssla, det är i alla fall vad jag hoppas på för egen del!

Kram, Cath.

Kommentarer
Postat av: Linda Kindberg

Jättesöt Cath!

2009-04-08 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0