Tags med plats för rim!

Jag tycker det är roligt att skirva rim på paketen... Ibland hinner jag inte men i år tänkte jag att jag ska göra det. Då måste man ju förstås ha ordentliga jul-adresser... eller tags, så man får plats med något rim! Så jag gjorde några, använde vit cardstock som bas och sedan Basic Greys fantastiska Mistle Toe and Pear-papper samt matchande blommor, Pearls och band, allt finns förstås i Pysseltagens butik!

Tags är ganska tacksamt småpyssel om man bara vill göra något litet pyssligt, här kan man med fördel använda spillpappershögen för det går inte åt speciellt mycket papper. Lagom avkoppling så här en vecka före jul! Tänk på att stressa av, det blir jul i alla fall!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cina99

Stressa av??? Vad är det??? ;)

2008-12-17 @ 23:06:47
URL: http://cina99.bloggagratis.se/
Postat av: Cath.

fniss jag vet... men man kan ju försöka...;D

2008-12-17 @ 23:40:08
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0