Mera läsarpost!!

Joho minsann vi har fått mera läsarpost!! Om ni visste hur kul det är när ni mailar in era vackra alster, jag blir så glad när jag hittar läsarpost i mailkorgen!

Hela tre alster har det kommit denna gången:







"Hej!
Förra månaden gjorde jag mitt första ram-kort till aprilutmaningen, det har blivit några till... Jag visade min mamma i lördags, sen blev hon oxå fast. Så nu vill vi visa några av dom vi gjort.

Tycker det är jätte roligt, och vi är SÅÅÅ tacksamma för att BellaMio lade ut tutorialen på detta kort, dom blir så fina.

Jag har anpassat ramen till bilden, så jag fått en bredare ram, va lite funderande innan man kom på hur man skulle göra, men helt plötsligt så kom det. Bilden med 2 kort har min mamma gjort, dom andra är mina.

/Linda"

TACK för ert beröm och tack för era vackra bidrag!!! Det gör mig glad att ni hade nytta av min tutorial.

Kram
BellaMio

Kommentarer
Postat av: Yvonne

JÖSSES vilka snygga ramkort

älskar bilderna och ......ja allt helt enkelt



Ja det måste vara kul att få in så fina läsarbidrag



KRAMAR//Yvonne

2010-05-05 @ 14:41:37
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Linda Kindberg

Fantastiska ramkort! Riktiga konstverk! Tack för ni delar med er!

2010-05-05 @ 21:47:00
Postat av: Linda

Tack Yvonne och Linda för dom orden, de e jätte kul att dela med sej och få sånna fina kommentarer. Det värmer verkligen.

/Linda

2010-05-07 @ 19:39:52
Postat av: Katia

Hej, hoppas du får en underbar helg.

På min blogg kan du läsa allt om min äventyrliga resa till LA & Las Vegas:)

kram:)))

2010-05-07 @ 20:07:32
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0