Bidrag nr: 16 & nr: 17 - Aprilutmaningen

Ja igår kom de sista bidragen intrillandes! Så roligt med hela 17 bidrag denna månaden. TACK allihopa!!

Bidrag nr: 16





Och det är BellaMios ramkort som liftats denna gången:



"Hej!
Min dotter tipsade mig om er sida... det var ju även hon som visade mig pysslets lilla värld.

Vi satt i telefon och så pratade hon om en rolig layout som hette "nakenfis" så var jag tvungen att gå in och titta och den var ju så söt. När vi talat klart så tittade jag runt på er sida och fann att det fanns så många otroligt vackra saker + att jag hittade tävlingen min dotter talade om.

Jag har nu gjort en sak som jag hoppas kan vara med i er tävling.

Det är ett typ ram kort som det låg beskrivning på, men eftersom jag inte hade något papper som kallas cardstock utan bara vanliga A4 papper så har jag fått minska lite på måtten.

Sen tyckte jag att det kunde vara trevligare att få ett sånt kort som ett kort, så jag satte inte fast baksidan helt utan gjorde en extra viklinje så man kan skriva grattis eller vad det nu än må vara.

Eftersom jag inte är jätte bra på dator och så... så har jag nu fått hjälp av min dotter att ta kort på kortet och klistra in det.

Mvh
Viveca Dahlqvist"

Bidrag nr: 17



Malins vackra tavla är det som fått stå modell här:



"Hej!
Jag valde att lifta Malins härliga tavla "You & me". Jag inspirerades av hela designen och använde mig av två olika tekniker. Det första var att använda fotomatta för att framhäva fotografierna och det andra att sätta dekorationer i en hög, sk kluster.

Tack för en rolig tävling!
Kram Karolina/karehed"

Tack tjejer för era läckra bidrag!!! Det blir absolut inte lätt att rösta denna månaden, hua!!

Kram
BellaMio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0