Min tolkning av utmaningen!

Jag kunde inte låta bli att ge mig på den lite kluriga utmaningen.
Första försöket hamnade i papperskorgen men jag har svårt för
att ge upp så det blev ett andra försök.
Hoppas kunna bjuda på lite mer inspiration. Ett härligt bidrag i gult
och lila har ju kommit in. BellaMios härliga inspiration i gult och brunt.
Evas härliga kort i gult och grönt.
Och här kommer då mitt i gult och svart.




Min favoritvikning!
Pappret; ett gammalt Daisyd's Wonder Years Collection baksidan.
Svart och gulorange cardstock.
Ett ägg klippte jag ut och penslade på Distress crackle paint clear.
Två hönor QuicKutz funky chicken.
De tre fjädrarna stämplade jag med en egen stämpel som jag maskade
men i shopen finns en fin fjäder-stämpel från Stämpelboden!
Hörnstansen är också en egen stämpel.
Sedan har jag använt min MS edge punch scallop dot.
Övriga dekorationer: Gult organzaband, en gul knapp, en gul brads,
prima blommor, en miniros och gult Crispyband.
Fluid chalk och torrchalk runt stämpelmotivet.

Längtar efter att se fler bidrag och fler tolkningar!
Kram Linda


Kommentarer
Postat av: BellaMio

Härligt!!! Och så läckert med den starka kontrasten mellan svart och gult. Verkligen snyggt!



Kramen!

2010-03-16 @ 17:47:59
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Eva

Kanonläckert! Gillar också kombinationen svart/gult. Smart lösning med de stämplade fjädrarna också:)

Kram!

2010-03-16 @ 21:58:48
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0