Bidrag nr: 4 - Marsutmaningen

En mormor har skickat in ett bidrag, superkul tycker jag!!!

Bidrag nr: 4





"Hejsan!
 
Min mormor har på senare tid blivit lite mer pysslig och har börjat att göra lite kort. När jag berättade att ni har tävlingar varje månad så föll hon direkt och var tvungen att göra ett kort. Hon har inget internet och självklart då heller ingen blogg eller mail, men jag lovade att jag skulle skicka in hennes bidrag via min mail! Här kommer hennes enkla och fina kort!
 
// Linn Sandäng
http://www.linnspyssel.blogg.se"

Tack Linn för att du hjälper din mormor att skicka in detta läckra bidrag till oss! Superkul att det finns andra vägar att gå även om man inte är/har tillgång till dator. Ett stort tack till din mormor också för hennes finfina bidrag :)

Och alla ni andra, ni har fortfarande ett par dagar på er att skicka in bidrag, So keep em coming!!!

Kram
BellaMio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0