Bidrag nr 12 och nr 13 - Marsutmaningen

Minsann om det inte kommit in två bidrag till!!! Jag blir så glad varenda gång det plingar till i inkorgen :)

Bidrag nr: 12



"Hej!

Det här blev verkligen ett "man tager vad man haver"-kort. Jag knyckte två (gröna!?) plastkycklingar från yngsta dotter och några små fjädrar från påskriset. Sen hittade jag en primaförpackning och en gul baksida på ett papper och gjorde ett kombinerat ramkort/tittägg (eller nåt sånt). Ståltrådsstjälkarna från rosorna fick bli ett litet bo till ägget.

Glad påsk!
Anna-Lena
http://alsalster.blogg.se/"


Bidrag nr: 13





"Hej!
 
Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen.
 
Jag valde brunt som andra färg till mitt påskkort.
Tilda är färglagd med distresser, äggen har fått lite
glossy accents på sig men det syns nog inte.
 
Vänliga hälsningar
Petra/peu"


Tack tjejer för superhärliga kort!! Det blir verkligen inte lätt att rösta den här månaden!!

Nästa månad är det min tur att ha hand om utmaningen, så håll utkik den första april för då lägger jag ut den, oxh det är inget skämt :)

Kram
BellaMio


Kommentarer
Postat av: Eva

Helta underbara kort båda två!! Superkreativ "recycling" Anna-Lena och jättesnyggt blev det!

Petra-jättevackert, gillar färgvalet och den vackra blomman1

2010-04-04 @ 17:40:07
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0